16 Nisan 2012 Pazartesi

İnsanımsı Öküzler Her Yerdeler

İnsanımsı öküz dedim de bunu niye dedim kime dedim ilk önce bi açıklama metni geçeyim size sevgili okurlaar; bu kelimeyi hayatımızda ki; kadir kıymet bilmeyen, iyilikten anlamayan, özürü eziklik gören,kendini büyük gösteren, fakat esasında hiç bir şey olan insan görünümlü öküz karaktere sahip varlıklar için kullanıyoruz..Aslında iyi izlenim açısından böyle bir konuyu ele almak birazcık sakıncalı gibi dursa da birçok kişinin ortak sıkıntısı olduğuna eminim,çünkü bahsettiklerimiz her yerdeler istemediğin yerde ot biter lafı vardır hani heeh işte o lafta ki ot konumuzda insanımsılar oluyo.Niye dediğime gelince çıkar çaplı yapılan seviyesiz konuşmalar, dengesiz ötesi sergilenen davranışlar, somurtuk ifadeler, hayattaki tüm güzelliklere rağmen memnuniyetsiz suratlarr.. daha sayabileceği nicesi olmasına rağmen bunlarla sınırlı kalıyorum şimdilik ! evet işte bu gibi şeylerin birikmesi ve beni çileden çıkarması sonucu konumun temelleri atıldı ve hatta konumu satışa bile sürüyorum inceden =))Bu bakımdan oldukça dertliyiz" ben ve çevremde gördüğüm izlenimine sahip olduğum birçok insanda en azından" ,, yakın zamanda evcilleştirilmelerinden yanayım ,,ayrıca bazı şahsiyetler açısından öküzlere dahi hakaret etmiş olabilirim bu bakımdan sıkıntı çıkmasın öküzlere de özrümü borç bilirim tabii..Unutmadan bir de Çin astrolojisinde yer alan öküzler var ;anlattıklarımdan epey farklı olup konu ile hiçbir ilgi alakası bulunmamaktadır bizde ki aslan kova balık gibi herhangi burçtan birisidir. ((= Şu insanlar beni biraz çileden çıkarmazlarsa daha pozitif konulara yer vermeye çalışıcam ,, ama bunlarda hayatımızın günlük gerçekleri ele almadan olmazzz =)) Şimdii rüyanızda iyisiyle kötüsüyle "sağlam karaktere sahip gerçek bi insanla"muhattap olmanız dileklerimlee... =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder