19 Nisan 2012 Perşembe

Bikkare Osman'lı rüyalar diler.

Yaklaşık olarak 2 senedir Allah’ın kullarına görüp gösterebileceği en saçma rüyaları görüyorum. Bilinç altınsal olan bu durumu değerlendirmekten bıktım, beynimi kendi haline bıraktım geceleri.kopuyoruz.Bu yazımda 2 gün arka arka gördüğüm rüyalarımı anlatacağım size. Rüyalarımın ortak yönü Aybike Çölgeçen tabikii.

ilkin, gününü hatırlamadığım bi gecede Biktoşu(çölgeçen’i) gördüm efendim. Okuldayız, sınıf kalabalık ve ödev dağılımı yapılıyor. Ne hikmetse artık (!) biktoşla aynı grupta yer alıyoruz. Ödevimiz: şarkıya ayak uydurarak dans etme. Biktoş oldukça sorumsuz davranıyor. Garip şekilde yapmaya çalıştığım el hareketlerini yapamıyor vesayre.biktoşu asansörde sıkıştırıp : ‘kendine gel aybike! Sanki tek benim sorumluluğum (ahah burası yoktu ama biktoş için yazdım,nedenini anlayıp gülecektir.) 3 kredilik ders olmasa ben de oynamam herhalde’ deyip atarlanıp yola getiriyorum falan. Neyse bitiyor burada ilk rüyamız.

Geçelim 2ye… rüyamın başrolünü yine biktoş tutuyor. Bu sefer bikimin anneciği Nazan Teyze de rüyamda. Üçümüz kuafördeyiz. Bikim saçlarını yeni boyatmış. Nazan Teyze, hafif kırık (tabirimden alınanlar varsa özür dilerim) olan kuaföre ‘bak kızımın saçı nasıl olmuş? Boyanın rengi Osman (!?)’ diyor. Osmanın altını çizdim. Kuaför bikimin yeni saçısını hiç beğenmiyor. Bikim buna karşılık uzaktan laf sokarak her zamanki kahkasını atıyor. Nazan Teyze ile kuaför tartışmaya başlıyor… burada sabah alarmı çalar Şatır uyanır.

Kullandığım zaman eklerinden dolayı çok yoruldum. Daha marjinal rüyalar görmem halinde yazarım.öperim.Ayrıca bi renginiz olursa adını Osman koyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder