17 Nisan 2012 Salı

bi şey anlarsan arap ol.

Geçtiğimiz 15 gün boyunca bir sürü manyaklık yaptım. Bilerek sorumsuzca davrandım. Umrumda olmadı hiç bi’ şey. Ama tüm bunları yaparken de deli gibi merak ettim. Bi insan sizin üzerinizde 20 ay etki bıraktıysa onun geçmesi inanın çok zordur. Evet, dışarıdan belli etmiyorum, insanların kafasında ‘ne çabuk Aybike!’ cümleleri yankılanmış olabilir. Dediğim gibi umrumda değil…

Tüm bunların yanında düşüncelerini, hislerini çok iyi hissedebiliyorum.

Hepimiz keşke demişizdir. Ama benim dediğim farklı bi ‘keşke’. Elimden hiç bi şey gelmeyen kalbimin değil de tamamen beynimin beni ele geçirmesiyle oluşan bi ‘keşke’. Yalın’ın ‘keşke’sinden bile daha fena bi’ keşke.

Hayat bi döngü; her ne kadar değişmek istesen de başkalarının değişkenliğine ucundan köşesinden dâhil oluyosun. Yolumda kocaman taşlar var, en kırılgan yerlerinden vurup toz edicem. Siz, siz olun kendi bildiğinizi okuyun. Kafa rahat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder