19 Nisan 2012 Perşembe

Biz 1 günde 8 mevsim yaşamış insanlarız ayık olun.

Sabah kalktık erkenden malum okul falan biliyosunuz işte ,havaya bakayım da ona göre giyineyim dedim güneş'i gördüm tabi bi de açıp camı bakayım da garanti olsun dedim baktım;" iyi ya hava güzel bugün " dedim ama ne kadar büyük bi hata yaptığımı ilerleyen saatlerde fazlasıyla anladım. Okula gittik falan dehşet içeren bir kasırga başladı 1..  kantine giderken bahçeye açılan kapının etrafı çöplük olmuş hava dolayısıyla toz kütlesini düşünün 2.. kimya dersine girdik rüzgarın ıslığı diye bir şey yoktu artık çünkü çığlıklar havada uçuşuyordu 3.. sonra aniden camları delme kapasitesine sahip büyüklükte yağmur damlalarının atmaya başlamasıyla yaşanan mevsim ise 4.. Yağmur azaldı güneş çıkmaya başladı ardından tepelerin(veda vakti geldi teletabilerin hihihihi ) 5.. Güneşin tepede yerini almasıyla pişirme merasimi devreye girdi 6.. saat 20:00 sularına doğru hafif bi esinti ..7 biraz önce balkona çıktım hava alayım diye bir baktım donuyom  8.. aldım havamı gördüm günümü ,,hatamı anlamış oldum özür diledim kendisinden ve söz verdim kendisine bir daha güzel dememek için.. İşte Eskişehir'de yaşamak böyle bir şey sanki güzel deyince havanın yedi sülalesine küfür etmişsin gibi algılanıp allah ne verdiyse yağdırıyo, yardırıyo ,mahvediyo bizi .. Bugünü 8 mevsimle kurtardık yarın daha fazlasını görmemek ümidiylee ((=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder