21 Mayıs 2012 Pazartesi

iyi kızlar cennete,, kötü kızlar HERYERE .. !!=))

Geçen hafta üst üste gelen birçok olaydan dolayı yazmakta ısrarlı olduğum bir konu vardı; fakat çeşitli sebepler dolayısıyla gecikmeler oldu ,yazım bu haftaya kaldı ee tabi bu sırada olayla unutuldu,intikam planları soğudu vs. " bu açıklama sizi yanıltmasın hayatımızın her kısmında şikayetçi olduğumuz bir konu bu özellikle de biz kızların !!=))HEMCİNSLERİMİZİN HIRSLARINA YENİK DÜŞEREK, BİZ MASUMLARIN ; O CADILARIN AZİZLİKLERİNE UĞRAMAMIZ ! Evet konu tam anlamıylaa capslock'lu kısımda yazdığım ! =))
Biz kızların doğasından mıdır nedir bilinmez sürekli bir birbirini çekememek ,arkadaşının arkasından kuyu kazmak , iyi niyetle yapılan şeyleri aleyhine(suşsuz kişinin) çevirerek iyinin yanındakileri yanına çekmek vs. heeh bunlar çok küçük bi kısmı benim yaşadıklarımın mesela. Sonra annem diyo benim kızlarım niye normal değil niye kızlarla arkadaş olamıyolar ?Anne sen söylee şimdi ! nasıl arkadaş olayım ben bunlarlaa !Bu arada her yazımda olduğu gibi yine mevzuyu üstüne alacak birçok insan olacak ama "yapılck bişey yok"http://www.youtube.com/watch?v=kYokJ5Qe7_U.. ahhaha =D (yarası olan gocunur diye de hoş bir sözümüz vardır ayrıca )
  Hayır hepimizde mutlaka vardır ama biraz belli etmeyin be canım.. Öneri olarak; herkesin her şeyine salça olmamakla iyi bir başlangıç yapabilirsiniz ya da kendi arkadaşlarınızla yetinmek, elalemin dedikodusunu hayvani bi şekilde yapmamak  (herkes mutlaka biraz dedikodu yapar.) kısacası efendi olmak "benden size küçük tavsiyeleer !!.. İnsanın kafası rahat oluyor inanın ,ben uzun zamandır yapmıyorum ve mutluyum, tabi bir de sana bulaşanlar kısmı var mevzumuzun, o rahatsız etse de fazla etkilemiyor en azından sen konulara takılmadığın sürece.Bkz: ben takıldım ki bunlardan bahsediyorum ,,ama napayım ablacım içimde kalırdıı valla yazmasaydım ,anlatmasaydım derdimi.. Okuyan kısçeler bunları yapıyosanız; bi zahmet ben be benim gibilerden uzak durun valla boşuna huzursuzluksunuzz.. =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder