4 Mayıs 2012 Cuma

aptal.-önsöz-


İçinde anlatmak istediğin bir sürü şey olmasına rağmen ağzından kelime çıkmamasının, ellerinin klavyeye gitmemesinin, nöronlarının durduğunu hissetmenin verdiği duyguyla yazıyorum. Hayatım boyunca kararsız bir insan oldum. Bu kararsızlık beni yorup durdu. Sheldon’ın yaptığı gibi elime bi zar alıp çift gelirse şunu tek gelirse şunu yaparım demeyi bile düşündüm. Bir türlü olmadı, halen öyle.  Düşünceler zamanla beynimin içine etti. Halen öyle…
İnsanlarla uğraşmak gerçekten zor. Çünkü’’ insanlar birazcık aptal.’’ Hele ki zor dönemlerinizde daha da aptallaşır. Salak salak durduk yere,haksız yere triplere girenleri mi ararsın, arkandan iş çevirenleri mii, boş boş konuşup beynini şeyedenleri mi… hangisini ararsan gel bende var. Vereyim kardeşim..
(Bunların asıl nedenleri ne,insanlarlar neden böyle,çocuklar niye sütten zehirleniyo?- hepsinin cevapları bük'ün diğer yazısında.kaçırmayınnnnn!!! şuanda mala bağladığım için ben sadece önsözü yazıyorum -_- )

Size benden Atiye-salla şarkısı gelsin. Şenlikte (tıklabakiyim) dinlersiniz :p

Not: uğraşmak istemediğiniz insanları silin ayol hayatınızdan. Ben yaptım, %100 çalışıyo. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder